Det jobbes med nytt design på Morsa-flaska
Den velkjente og ganske spesielle Morsaflasken kan komme til å få et nytt utseende. Styret har i samarbeid med Arcus satt i gang et arbeid med tanke på det. Det er en kjennsgjerning av salget av Morsa Aquavit synker. Med selvbetjente polutsalg og i barer rundt omkring tror vi kanskje at flaska vår blir altfor anonym, og det er en kjennsgjerning at mange bartendere synes den neckhangeren bare er i veien og slenger den. Som et ledd i arbeidet med nytt design er det i disse dager sendt ut en spørreundersøkelse i regi av Arcus. Undersøkelsen gjøres i samarbeid med oss, og Arcus har fått låne mailadresser til våre medlemmer til dette formålet. Arbeidet med nytt design vil pågå ennå en stund, men vi håper å ha noe klart på dette til vårt 15-års jubileum i november.
Nedenfor kan du se et par av utkastene som er til vurdering, forøvrig de som er sendt ut i en undersøkelse blant våre medlemmer.